Aktualny czas: 05-30-2020, 11:23 PM Witaj! (LogowanieRejestracja)

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hosting
12-16-2016, 07:01 PM,
Hosting
Witam,
nie znam się zbytnio. Pobieżnie przeglądając wpadły mi 2 oferty w ręce
1: https://www.ovh.pl/hosting/hosting-osobisty.xml
tutaj jest 50gb miejsca i nielimitowany transfer 8zł/miesiac (rocznie z domena wyjdzie mi pewnie oko 120zł)

2. https://www.hekko.pl/
tu maja oferte z limitami transferu i nieporównywalnie mniejsza przestrzeń

No i właśnie takie duże przebicie w ofertach mnie zastanawia. Może jest coś czego nie widzę i tak naprawdę obie oferty są atrakcyjne. Na co uwagę zwracać?
Odpowiedz
12-17-2016, 07:28 PM,
RE: Hosting
Witam,
przede wszystkim nie zwracałbym uwagi na ilości w GB większe jak 10GB, bo średnio strona zajmuje max 200-300mb, chyba że to portal lub strona z gigantyczną galerią zdjęć to zajmie od 1-3gb, ale to się rzadko zdarza Smile

Zwracałbym uwagę na transfer miesięczny jaki jesteśmy w stanie wykonać przesyłając pliki oraz ilość baz danych. Wiele osób stawia strony oparte o system CMS, każdy CMS=nowa baza, tutaj w ofercie pierwszej jest tylko jedna, a wiem dobrze że zaczynając zabawę w hosting, dla siebie zaczyna się też zabawa w hosting dla innych, i tutaj jeżeli jest tylko jedna baza - my mamy CMS, inni zwykłe strony na HTML'u, chcąc "poszaleć dalej" potrzeba kolejny hosting itd.

Polecam nastawić się na koszta 300-400zł na rok, przy czym i parametry będą konkretne, jeżeli hosting jest tylko i wyłącznie pod jedną stronę, oferta pierwsza jest ok. 200MB wystarczy pod bazę danych dla portalu, więc powinno być ok.
Odpowiedz
12-19-2016, 02:37 PM, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-19-2016, 02:41 PM przez marcingoralczyk.)
RE: Hosting
Skłaniam się bardziej do dwójki, nie ukrywam, że opinie o ohv są bardzo rozbieżne Wink.